8 Nisan 2013 Pazartesi

Biraz oradan biraz buradan.. parkları geziyorum

27 Ocak günü yürüyüşe çıktım. Mayakovski istasyonundan yokuş aşağı yürüdüğünüzde Particks Pond diye bir gölete varıyorsunuz. Burası aynı zamanda Modern Sanat Müzesi'nin karşı çaprazında kalıyor.

Kışları buz pateni yapılan bu göletin yaz fotoğraflarını görmüştüm, ancak kışın da bir başka güzel. Malesef buz pateni yapamadığım için keyfine varamadım ama yine de parkın içinde yer alan kafesi çok güzel, keyifli bir yürüyüş için ideal..

 


Buradan başka bir parka gidiyoruz... Gorky Park..

Gorky Park, Moskova'nın en büyük parklarından ve gerçekten görülmesi gerekiyor. Özellikle yazları çok güzel oluyormuş. Ben malesef gitmek için kötü birgün seçtim ama yazı dört gözle bekliyorum:)) Buz pateni alanları burada da mevcut, çok geniş ve güzel. İçinde buzdan heykeller, birçok kafe yer alıyor. Snowboard yapanların atlama çalışmaları yapabilecekleri bir alan var. Yazın ise tam bir panayır alanı.. Aldığım duyumlara göre herkes yazın burada..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder